Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Mail met redactie@dutchhealthhub.nl als je een vraag hebt over de content.

Heb je een vraag over de commerciële mogelijkheden van de Dutch Health Hub? Stuur die naar contentmarketing@dutchhealthhub.nl of bel Wilma Keil via 06-25 19 42 69.

Over de Dutch Health Hub

  • Wat is de Dutch Health Hub?
    De Dutch Health Hub is dé nieuwe plek waar professionals en organisaties uit zorg en life sciences elkaar ontmoeten, ideeën uitwisselen, inspiratie en kennis opdoen, leren, samenwerken en zaken doen, zowel live als online. Hier groeit de beweging die duurzame transformatie faciliteert en versnelt.
  • Wat is het doel van de Dutch Health Hub
    De Dutch Health Hub wil partijen samenbrengen en in beweging zetten. We creëren nieuwe coalities die samenwerken en innoveren. Met als doel betaalbare, betere en duurzamere zorg met meer aandacht voor gezondheid en preventie.
  • Wie zitten er achter de Dutch Health Hub?
    Director Ruud Koolen, senior content editor Philip van de Poel, content coördinator Maaike Zweers, media adviseur Wilma Keil en bezoekmarketeer Melanie Fasseur. Allen hebben een lange staat van dienst in media, in het bijzonder voor de zorg. De Dutch Health Hub is een initiatief van Jaarbeurs.
  • Hoe komen jullie aan content?
    Het content team maakt zelf content en geeft medewerkers opdrachten daartoe. Daarnaast staat de Dutch Health Hub open voor content van derden. Uiteraard moet die aan kwaliteitseisen voldoen. Wil je weten of jouw verhaal, artikel, video of andere content een plaats kan vinden, neem dan contact op via redactie@dutchhealthhub.nl
  • Moet ik betalen voor de Dutch Health Hub?
    Je kunt de content lezen zonder te betalen. Het abonnement op e-mailnieuwsbrief is gratis. En registreer je gratis in Mijn Hub. Dan kun je auteurs en organisaties volgen en een lees later lijst aanleggen. Meer persoonsgerichte features volgen snel.
  • Waar kan ik aanmelden voor de nieuwsbrief?

Over jouw account

Over ons netwerkplatform

  • Hoe log ik in?
    Om in te kunnen loggen op het netwerkplatform dien je je eerst te registreren als bezoeker voor een van onze events. Dit kan via onze eventpagina. Zodra jouw registratie voor het event is bevestigd én het netwerkplatform live is, ontvang je automatisch een e-mail waarmee je jouw persoonlijke profiel kunt activeren en kunt inloggen op het netwerkplatform.
  • Moet ik betalen voor het netwerkplatform?
    Nee, gebruik van het netwerkplatform is gratis.
  • Hoe wordt er om gegaan met mijn persoonsgegevens?
    Jouw online profiel
    Binnen het online matchmaking platform heb je een eigen profiel. Jouw profiel is zichtbaar voor andere geregistreerde bezoekers, deelnemende exposanten en aanbieders van sessies. Dit zichtbare profiel is gevuld met jouw naam, functietype en bedrijf waar je werkt, zoals je die tijdens jouw registratie voor het bezoek aan het event hebt opgegeven. Op die manier kan er eenvoudig vóór, tijdens en na aanvang van het event connectie worden gezocht, genetwerkt, afspraken geïnitieerd en online sessie (via livestreaming) worden bekeken. Jij bepaalt uiteraard zelf of je daartoe het initiatief neemt, op uitnodiging van anderen ingaat en met wie je uiteindelijk jouw contactgegevens deelt (via connecties en meetings). Je kan te allen tijde zelf jouw profiel/account aanvullen, aanpassen en verwijderen bij de instellingen.

    Inschrijving en/of deelname sessies
    Je kan je via dit online matchmaking platform gratis inschrijven voor seminars, presentaties en/of workshops door ‘toevoegen aan mijn agenda’. Indien je, je inschrijft voor deelname aan een sessie of je deze online (via livestreaming) bekijkt, deelt Jaarbeurs jouw volledige profiel (zoals je naam, functie, e-mailadres en telefoonnummer) met de aanbieder van de betreffende sessie. Als je, je niet inschrijft voor een sessie, maar online de livestreaming bekijkt of tijdens je bezoek aan Jaarbeurs alsnog besluit de sessie live te bezoeken, waarbij je jouw badge laat scannen door de aanbieder/exposant van de betreffende sessie, dan worden jouw registratiegegevens met hen gedeeld.

    Toestemming om benaderd te worden door aanbieder
    Indien jij je dus inschrijft voor één of meerdere sessies, online via livestreaming de sessie bekijkt of tijdens jouw bezoek jouw badge laat scannen bij de sessie dan geef je toestemming om door de aanbieder van deze sessie benaderd te worden voor meer informatie over haar producten en/of diensten. Je kunt jouw toestemming te allen tijde intrekken bij de betreffende aanbieder.

    Privacy statement Jaarbeurs
    Wil je weten hoe Jaarbeurs omgaat met jouw persoonsgegevens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Voorwaarden bezoek
    Wanneer je onze (online) beurzen of events bezoekt, zijn onze bezoekersvoorwaarden op jou van toepassing.
  • Waar kan ik de app downloaden?
    Download de app in de App Store of Google Play Store.

Over onze partners

  • Kan mijn organisatie partner worden?
    We zijn altijd op zoek naar verbinding en samenwerking met goede partners. Niet-commerciële partijen kunnen kennispartner worden. Dat kan via de partnerpagina. Commerciële partijen kunnen voor een partnerschap contact opnemen met Wilma Keil via 06-25 19 42 69, :wilma.keil@jaarbeurs.nl
  • Wat zijn de mogelijkheden voor adverteren?
    We hebben veel mooie opties om jouw merk op een goede manier onder de aandacht te brengen. Jouw (marketing)doelstellingen zijn het uitgangspunt. Samen kijken we met welke oplossingen we de grootste impact creëren en bijdragen aan het vergroten van brand awareness, autoriteit en het genereren van waardevolle leads. Bel voor meer informatie naar Wilma Keil, 06 25 19 421 69 of mail contentmarketing@dutchhealthhub.nl
  • Wat is het verschil tussen een artikel en een commerciële bijdrage?
    Een redactioneel artikel valt onder de verantwoordelijkheid van de redactie. Die beslist over plaatsing. De inhoudelijke verantwoordelijkheid voor een commerciële bijdrage berust bij de adverteerder.

Over Dutch Health Week

  • Wat is het verschil tussen de Dutch Health Hub en de Dutch Health Week?
    Van 13 t/m 18 juni 2022 vond de eerste LIVE editie van Dutch Health Week plaats. Het grootste en meest inspirerende evenement voor gezondheid en zorg. Voor het eerst bracht Dutch Health Hub de drie beurzen Zorg & ICT, Zorgtotaal en Support samen in één week. Live in Jaarbeurs, Utrecht. Tijdens de Dutch Health Week konden bezoekers in een van de vele theaters tientallen kennissessies en best practises over de toekomst van de Nederlandse gezondheidszorg volgen, netwerken, innovaties spotten, elkaar inspireren én verder helpen. Het programma was opgebouwd rondom actuele thema’s als duurzame zorg, digitale zorg, gezondheid, preventie en vitaliteit. Het waren dagen vol keynotes, interviews, ronde tafelgesprekken en luchtige intermezzo’s! Maar we zetten graag het gesprek voort. Via Dutch Health Hub. Dutch Health Hub is het kennisplatform van Jaarbeurs dat professionals en organisaties uit health en life sciences samenbrengt. Kennisdeling en samenwerking worden gestimuleerd. Het ultieme doel? Betere, toegankelijke, betaalbare en duurzame zorg. Dutch Health Hub biedt relevante content op het platform www.dutchhealthhub.nl en organiseert congressen, webinars, masterclasses, beurzen en andere evenementen.

Maak een account aan

Om artikelen aan je leeslijst toe te voegen en om artikelen en events met bepaalde thema’s of van specifieke organisaties of auteurs te volgen, dien je ingelogd te zijn met je Mijn Hub account.

Registreer je Of log in