Patient Journey Lab

Patient Journey Lab maakt het contact van patiënten met zorginstellingen zo makkelijk en persoonlijk mogelijk, door het strategisch inzetten van digitale middelen.

Hoe communiceer je met je patiënt en hoe zorg je ervoor dat je écht in contact blijft? In het sterk ontwikkelende zorglandschap is er een breed aanbod aan (digitale) oplossingen. Het maken van de juiste strategische keuzes wordt steeds uitdagender door alle ontwikkelingen in de zorg.

Welke oplossing kies je? Of ga je het zelf ontwikkelen? Doe je het alleen, of samen? En hoe verhoudt de kwaliteit van zorg zich tot de zo gewenste doelmatigheid? Patient Journey Lab begeleidt strategische vraagstukken van zorgorganisaties en helpt bij implementatie.

 

Artikelen over en van Patient Journey Lab

Patiëntreis en zorgpad zijn niet hetzelfde

Zorgorganisaties verwarren de patiëntreis nog steeds...

Lees meer
Toezichthouder heeft rol bij mensgericht digitaliseren

Digitalisering komt terug in alle onderwerpen die bij...

Lees meer
Digitale transformatie begint bij patiënt en medewerker

De ICT moet ons leven makkelijker maken. Die ervaring...

Lees meer
Patiëntervaring verbeteren met AI

De vragenlijsten die de patiëntervaring meten,...

Lees meer
Zo breng je emoties van patiënten in kaart

Om een patient journey goed in beeld te brengen, wil...

Lees meer

Maak een account aan

Om artikelen aan je leeslijst toe te voegen en om artikelen en events met bepaalde thema’s of van specifieke organisaties of auteurs te volgen, dien je ingelogd te zijn met je Mijn Hub account.

Registreer je Of log in